۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۲۱۵۸۶
امام جمعه شهر سامان:

توافقات هسته اي نشان از تاييد صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران بوده است

امام جمعه شهر سامان گفت: توافقات هسته اي نشان از تاييد صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران بوده است.
توافقات هسته اي نشان از تاييد صلح آميز بودن برنامه هسته اي ايران بوده است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام محسن ملکپور در گفتگو با  سامان ما با بيان اينکه طبق فرمايش مقام معظم رهبري دولت در هر شرايطي بايد مورد حمايت مردم قرار گيرد، اظهار کرد: همه مردم در هر جناحي بايد دقت داشته باشند و از دولت حمايت کنند.

وي با بيان اينکه در توافقات هسته لوزان يک سري امتيازات براي کشور حاصل شده است بيان کرد: از مهم ترين امتيازات تاييد صلح آميز بودن برنامه هاي هسته اي کشور در بين تمامي کشورها بوده است.

ملکپور با بيان اينکه از ديگر امتيازها غني سازي و ادامه فعاليت هاي در نطنز، ادامه کار راکتور آب سنگين اراک و ... بوده است، عنوان کرد: نکات مثبت در توافقات بوده که بايد بيش از بيش مورد توجه و دقت باشد.

وي با اشاره بر اينکه توافقات در روابط بين اللملي تاثير گذار بوده است، بيان داشت: تاثيرات در روابط بين اللملي استفاده از منطق در مذاکره، حمايت ملت از دولت، توفيقاتی در اقتصاد مقاومتي و ... از جمله بازتاب هاي توافقات در لوزان بوده است.

ملکپور با بيان اينکه دشمن صهيونيست از فرايند توافقات بسيار خشميگن شده است ، بيان کرد: اسرائيل در صد است که ناراحتي خود را از اين توافقات به ملت و مردم و نظام وارد کند و مردم بايد در اين زمينه هوشيار باشند.

امام جمعه شهر سامان با تاکيد بر اينکه اسرائيل به فکر اين خواهد بود که بين مردم و دولت شکاف و تفرقه ايجاد کند، اذعان داشت: با توجه به نامگذاري سال به عنوان سال همدلي و همزباني دولت و ملت بايد هر دو گروه هوشيارانه عمل کنند و اجازه ندهدهند که دشمنانان بين دولت و ملت تفرقه و شکاف ايجاد کنند.


انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۱۴

27 Jan 2020